niedziela, 6 marca 2016

DIY: Bat tights


Ciężko mi uwierzyć, że do egzaminu pozostało tylko kilka tygodni. Z jednej strony chciałabym już go mieć za sobą, ale z drugiej im bliżej mi do niego, tym bardziej chce mi się wymiotować. Dlatego na samym wstępie kieruję do Was, którzy mają go już za sobą, pytanie- jak przygotowywaliście się do niego? Bardzo bym chciała, żebyście napisali tak mniej-więcej kiedy zaczęliście powtarzać i jaki dało o efekt. Mam nadzieję, że nie proszę o wiele.W dzisiejszym poście pokażę, jak można samemu zrobić sobie superowe rajstopy w nietoperze! Zapewne nieraz spotkaliście się z nimi przeglądając tumblra. Szukałam ich wiele razy na eBayu i innych stronach, gdzie kosztowały nawet 90PLN. Nie mogłam pogodzić się z tym faktem i postanowiłam, że zrobię sobie własne! Za wszystko rajty i farbę wyszło w sumie około 15PLN, więc nawet nie w porównaniu z tym, co oferuje internet. Mam nadzieję, że Wam się spodobają!



Potrzebne są:
Rajstopy, dowolny kolor, nie muszą być to koniecznie czarne
Farba do tkanin
Nożyczki
Papier
Taśma lub szpilki
Gąbeczka do malowania lub zwykła gąbka

Narysuj lub wydrukuj dwa nietoperze o różnych wielkościach i wytnij je.

Zanim zaczniesz malować podłóż sobie jakąś śliską kartkę, np. okładkę bloku, żeby nie pobrudzić sobie nogi.

Przyklej nietoperza w dowolnym miejscu i zacznij malować! Ja wklepywałam farbę gąbką. Moja taśma była bardzo słaba i się odklejała, więc później przypięłam szablon szpilkami. Niestety nie zrobiłam zdjęcia, jak byłam w trakcie malowania, gdyż całe ręce miałam brudne w farbie i nie chciałam nimi dotknąć aparatu.

A oto i gotowy nietoperz! Odklej szablon, żeby nie przyczepił się do rajstop. Farba schnie dość szybko, żeby było jeszcze mniej czekania możesz użyć suszarki. Pamiętaj, że nietoperze możesz umiejscowić w jaki tylko chcesz sposób! Ja na każdą nogę dałam po pięć, i ułożyłam je w kolejności duży>mały>mały>duży>mały.


A teraz najważniejsza rzecz- nie martw się, jeśli Ci coś nie wyjdzie! Sama mam na nich dużo małych plamek, kilka nietoperzy ma rozmyte skrzydełka. Jeśli też tak masz, tu polecam kupić czarną farbę do tkanin i po kłopocie! Mam nadzieję, że się podobają.


24 komentarze:

  1. Jeejku, teraz mogę robić takie rajstopy, jakie tylko mi się podobają <3 Super sprawa! ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie myślałam nigdy o malowaniu na rajstopach, dzięki za inspiracje! Twoje wyszły genialnie <3
    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jak pomyślę o maturach też mi się chce wymiotować a zabrać się tak porządnie to ciężko ;/ Co do twojego DIY to jest świetne! Nie wpadłabym na taki pomysł :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooooo, nigdy tego nie próbowałam :D :D Na pewno skorzystam! Super! <3 <3
    http://mirella-view.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny efekt. Nie ubieram się w tym stylu, ale bardzo mi się podoba, a rajstopki prezentują się znakomicie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ale superowy wzor jesli chodzi o tego nietoperza
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Superowy wzór i pomysł :) powodzenia na egzaminach :*

    Mój blog - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy i interesujący post!!Zapraszam do mnie dopiero zaczynam i liczę na wsparcie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy i interesujący post!!Zapraszam do mnie dopiero zaczynam i liczę na wsparcie :)
    http://jandjsworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. jeśli mówiąc 'egzamin' masz na myśli 'maturę' to spokojnie! Myślę, że nie jeden taki egzamin jeszcze przed Tobą :) Zgodnie z nową formułą, która weszła rok temu, zdanie matury jest jeszcze prostsze. Niby tak wszyscy straszą, że ustny polski jest straszny itp. Zdawałam rok temu i wiem, co mówię - nie taki diabeł straszny. Ważne, żebyś miała jakieś pojęcie o lekturach, poczytaj sobie przykładowe tematy i dopasuj sobie do nich lektury. U mnie koledzy mówili nawet o serialu Ranczo i zdali na ponad 50% haha :) Trzeba się wyluzować. A jeśli chodzi o matematykę, no cóż...trzeba ćwiczyć, nic nowego również nie dają. A co rozszerzasz? Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale super! I jeszcze cena, bez porównania. A co do egzaminu to polecam robić testy z poprzednich lat i tego co z nich nie wiesz zapisać sobie i się nauczyć bo pytania się powtarzają czasem. A czasowo to ja bym robiła np. jeden tydzień historia następny np. polski itd a ostatniego tygodnia powtarzać wszystko.
    Powodzenia!
    Kisiel truskawkowy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za porady, skorzystam na stówkę! :"D

      Usuń
  12. bardzo pomysłowe :D
    zapraszam
    http://slodyczowypotwoor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Rajstopy wyszły bardzo ciekawe. W sumie to nigdy bym nie pomyślała, że w tak łatwy sposób można coś 'ożywić'.
    blog: sajecka

    OdpowiedzUsuń
  14. Trzymam kciuki za jak najlepsze wyniki! Niestety egzaminy jeszcze przede mną. :( A efekt rajstop jest genialny! Podobają mi się, na fajny pomysł wpadłaś. ;) Arleta

    OdpowiedzUsuń
  15. genialne te rajstopy! :D
    a co do egzaminów na pewno wszystko pójdzie dobrze :D
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  16. No i jestem zmotywowana na maksa, hehe. Zabieram się do roboty ;)
    http://yuki-dreams-999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze oraz obserwacje. ♡ W miarę możliwości odwdzięczę się.