niedziela, 27 marca 2016

I want to be the girl with the most cake

Jestem zmęczona. Zapewne jest to spowodowane tym, że ciągle myślę o egzaminie i bardzo się go boję, przez co sporo czasu spędzam na powtarzaniu materiałów. Należę do osób, które nim nie powinny się przejmować ani trochę, gdyż są przyjmowane niezależnie od wyniku, ale mimo to moja duma nie pozwoliłaby mi napisać go źle. Kilka dni temu byłam na targach edukacyjnych i było bardzo fajnie, ale gdy wróciłam do domu LEKKO się załamałam, ponieważ zaczęłam myśleć nad sobą i uświadomiłam sobie, że totalnie nie mam pojęcia, co będę w przyszłości robić. Załamanie oczywiście minęło, ale wciąż nie odpowiedziałam sobie na to pytanie. Z jednaj strony mam wrażenie, że do niczego się nie nadaję, z drugiej jednak wiem, że jest to niemożliwe, ponieważ dla każdego coś się zawsze znajdzie.
Dzisiaj kolejna bardzo profesjonalna sesyjka, serdecznie podziękowania kieruję do pani Janiny za udostępnienie nam pola. Zdjęcia zostały zrobione miesiąc temu, dlatego tyle śniegu. Było mi okropnie zimno, ale czasem trzeba się poświęcić.








Koszula - prawdopodobnie SH  Body - SH  Leginsy - Butik  Creepersy - Vinted  Choker - Lokaah


30 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia!:)

    można wspólna obserwacja? :) daj znac u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zdjęcia ^^

    moonskillx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny blog, pozdrawiam!

    http://nataljaslowinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. szczerze mówiąc, to już też nie wiem, co będę w przyszłości robić, wcześniej miałam plany, ale życie mi się posypało i jestem teraz w ciemnej duuu... szy, więc rozumiem, o czym mówisz :C Na pewno będzie dobrze, trzeba pozytywnie patrzeć na przyszłość :)
    Zdjęcia ni się bardzo podobają ni i masz slicznego kotka ♥
    Pozdrawiam i wesołych świąt ♥

    rena-uchiha.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety kotek nie mój, haha. :"D Możliwe, że w wakacje wreszcie będę miała swojego. ♥

      Usuń
  5. Pocieszenie. Nie tylko ja nie mam pojęcia co robić w życiu.



    http://kaskoksonbloguje.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze mówiąc nie zaczęłam nawet powtarzać do egzaminu. Na sam piątek mam zapowiedziane 4 kartkówki :D Świetne zdjęcia. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Sesja boska! Ja też strasznie się stresuję przed egzaminami :D
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mimo,iż interesuję się wieloma rzeczami to mnie również dopadł ten problem niewiedzy o swojej przyszłej nauce. Mam nadzieję,że wkrótce krzyknę EUREKA! i odpowiem sobie na pytanie:Co będę robić po gimnazjum? Bardzo ładne zdjęcia. Cała oprawa,ubiór tworzą bardzo klimatyczną całość. :D
    EMILY
    MÓJ BLOG (klik)

    OdpowiedzUsuń
  9. Poważnie nie martw się tym egzaminem. Ja robiłam testy, coś tam powtarzałam, ale mogę powiedzieć, że na swój sposób potraktowałam to trochę z przymrużeniem oka. I jakoś jestem w liceum ;) Co do przyszłości to bardzo trudne. Sama czasami mam wrażenie, że do niczego się nie nadaje. Ale wyznaczyłem sobie niedawno cel, do którego teraz wytrwale dążę. Nie wiem czy miedzy czasie on się nie zmieni ale chodzi o to by próbować sprawdzać się w nowych rzeczach i może dzięki temu - na zasadzie prób i błędów, upadków poddawania się i ponownego powstania - znajdziesz z pewnością to czego szukasz. Być może teraz nawet nie wiesz, że tego szukasz.
    Bardzo ciekawa stylizacja. Masz swój własny oryginalny styl i to mi się podoba. :3

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia w dążeniu do celu, dzięki Tobie zyskałam motywację do szukania "tego czegoś" dla siebie. :"D
      Dziękuję, jest mi bardzo miło. ♥

      Usuń
  10. ja juz tyle razy zmienialam plany na przyszlosc, i di tej pory wszystko sie pozmienialo, takze sie nie przejmuj ;)
    fajne zdjecia ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia! Urocze kocisko :)
    Dawno śniegu nie widziałam :D

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też jeszcze nie mam idealnych planów,wciąż coś zmieniam. Na pewno jest taka rzecz,którą lubisz robić i którą się interesujesz.

    Pozdrawiam ♥
    NO MORE CLOUDS

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz świetnego bloga Twoje posty są naprawdę bardzo interesujące obserwuję i mam zamiar zostać biernym obserwatorem :))
    zapraszam do mnie
    nowy post:
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabawne, pod poprzednim postem dałaś mi identyczny komentarz i jakoś nie widzę, byś tym obserwatorem była. :')

      Usuń
  14. Bardzo podoba mi się twoja bluzka, a wszczególności rekawy!
    Zapraszam- http://wilczynskaklaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. jejku masz śliczne soczewki ,a chciałabym Ciebie zobaczyć w kocich soczewkach razem z kotem na zdjęciu :)odwdzięczam się za każdą obserwację tym samym http://slendujula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz świetnego bloga Twoje posty są naprawdę bardzo interesujące obserwuję i mam zamiar zostać biernym obserwatorem Emotikon smile
    zapraszam do mnie
    nowy post:
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia i fajny post :)
    Zapraszam na bloga: http://claudiev.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładne zdjęcia :)
    Pozdrawiam. wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. widać,że masz ciekawą osobowość i pomysł na siebie:) Trzymam kciuki za dalszy rozwój bloga!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam ludzi którzy są sobą :) świetny blog, mega pasuje do Ciebie taki klimat który tu pokazujesz. Trzymam kciuki i powodzenia w blogowaniu!

    OdpowiedzUsuń
  21. Głowa do góry będzie dobrze; )
    Sesja wyszła świetnie!
    http://byanezja.blogspot.ie/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  22. I jak tam po egzaminach? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj pojawi się post w którym wszystko opiszę. :)

      Usuń
  23. Bardzo Ciekawy Blog :) zapraszam do mnie :) http://lila2121.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Masz świetny blog i przepiekny desing :)) napewno jeszcze tu wpadnę
    zaraszam do mnie, dopiero zaczynam
    Mój blog to shiny-milka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze oraz obserwacje. ♡ W miarę możliwości odwdzięczę się.