niedziela, 13 marca 2016

REVIEW: ELLEN PANDA BROWN

Dzisiejszy post jest recenzją soczewek ELLEN PANDA BROWN od Klenspop. Ostatnio miałam małą przygodę z soczewkami, które kupiłam w aptece. Postanowiłam, że zacznę w nich pływać, ponieważ okulista mówił, że sam tak robi i nie ma ze swoimi żadnego problemu. Jednak gdy weszłam do wody oczy zaczęły mnie okropnie piec i musiałam je zdjąć. Stwierdziłam, że zrobię to bez lusterka, przecież już wcześniej udawało mi się to. Jedną soczewkę zdjęłam bez problemu, ale gdy wzięłam się za drugą zdałam sobie sprawę, że jej nie ma. Pomyślałam, że mi wypadła, ale poszłam do lusterka na wszelki wypadek by sprawdzić, czy mi gdzieś nie zjechała. Owszem, miałam ją na oku, ale pod powieką. Byłam przerażona, nie wiedziałam co zrobić. Zaczęłam bardzo szybko mrugać i... pomogło. Nagle soczewka zsunęła się na swoje właściwe miejsce. Nigdy nie miałam takiej sytuacji i nie wiedziałam, co robić. Teraz ogarnęłam problem i chyba znalazłam sposób na to, jak sobie z nim poradzić, aczkolwiek nie życzę nikomu, by znalazł się w podobnej sytuacji. Jeśli macie jakiekolwiek pytania odnośnie soczewek, śmiało pytajcie!


Soczewki przyszły razem z Ellen Panda Blue, więc o przesyłce możecie przeczytać w poprzedniej recenzji. W paczce miałam pudełko wraz z buteleczkami, pojemniczek oraz pęsetę. 





WYGODA: Są niesamowicie wygodne, tak jak Ellen Panda Blue. Chyba naprawdę jest to spowodowane ich rozmiarem. Miałam przyjemność w nich spać przez 4 godziny i oczy ani trochę mnie nie bolały. Mam je na sobie cały dzień i w niczym mi nie przeszkadzają. Jeśli komuś zależy na wygodnych soczewkach to szczerze mogę polecić tę serię.






WYGLĄD: Wyglądają bardzo naturalnie, idealnie łączą się z moją tęczówką. Obwódka jest dość cienka, przez co widać mi białko, aczkolwiek w ogóle mi to nie przeszkadza. Wspaniale powiększają oczy, jestem z nich bardzo zadowolona. 


 


29 komentarzy:

  1. Ja sobie nie umiałabym włożyć soczewki do oka ;)

    sisters-blonde.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zdecydowałam się na soczewki właśnie mniej więcej z takiego powodu. Bałam się, że będę w podobnej sytuacji i sobie nie poradzę :D A co do tych od Klenspop to są mega! :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście uważam, że jedno takie przeżycie nie jest złe, ponieważ potem się już zawsze wie, co trzeba zrobić. :"D

      Usuń
  3. Jejku jak uroczo wyszłaś na tych zdjęciach.
    Uwielbiam ten różowy sweterek kumplu.
    ♡ Zapraszam do mnie ♡
    xmikuxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój chłopak osi soczewki na co dzień, zamiast okularów i również zdarzyło mu się, że soczewka zjechała mu pod powiekę. Bardziej panikowałam, niż on, może dlatego, że widziałam to tak jak Ty w lustrze :D Śliczne soczewki! :)))
    http://clauditta-blog.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie wyglądasz w soczewkach <3 zapraszamy do nas, dopiero zaczynamy C: http://queens-of-fucking-everything.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie są bardzo naturlane!:)
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na szczęście nie muszę nosić soczewek.
    yelloow-book.blogspotcom

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja chętnie sprawiłabym sobie jakieś ładne soczewki. Ale boję się zamówić z zagranicy.
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma się czego bać, na zagranicznych można kupić soczewki o wiele taniej niż u nas. :"D

      Usuń
  9. Jejka, jak mi się od dawna marzą soczewki! Szkoda, że zaczęły Cię piec, musiało być nieprzyjemnie. :/ Tak samo, gdy Ci zjechała pod powiekę. Niefajnie! Arleta

    OdpowiedzUsuń
  10. Matko, gdybym ja miała taką przygodę to chyba zeszłabym na zawał. Mojej koleżance też soczewka przesunęła się gdzieś na tył oka czy pod tą powiekę, bo w nich zasnęła i musiała jechać do szpitala, żeby jej to wyciągnęli. Od tamtego czasu mam drobny strach przed soczewkami, ale może jeszcze kiedyś się przełamię. :> Na razie mi tak bardzo nie potrzebne, lubię swoje 2 pary oczu ^^
    Ja znów zawsze mam tak, że przez pierwsze 5-6 godzin leżą, idealnie, wszystko gra, a potem zaczynają mnie piec :( Może kupuję z jakiejś złej marki? Albo mam wrażliwe oczka? Bo inni nie mają takiego problemu.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie ciekawi, jak im udało się je wyjąć, również zeszłabym w takiej sytuacji na zawał.
      Możliwe, że to wina marki, mnie zawsze ogromnie piekły oczy po soczewkach, które kupiłam w aptece. Odnośnie wrażliwości oczu czytałam kiedyś, że jest jakieś 'badanie', które polega na tym, że wlewają Ci jakiś pomarańczowy płyn, ukazujący najbardziej wysuszone miejsca na oku (czy jakoś tak, haha).

      Usuń
  11. Nie używam soczewek bo ich nie potrzebuje xx ale efekty są widoczne :)
    Zapraszam do mnie http://xlivi00.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój chłopak używa soczewek i po całym dniu noszenia oczy go tak szczypią, że musi zdjąć, bo boli bardzo, a Twoje wyglądają cudownie, ładnie powiększyły oczka :)

    Buziaki :*
    KWITNĄCA PRZESTRZEŃ - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  13. wow! to teraz mnie zaintrygowałaś! pięknie powiększają oczy!

    mój sposób na piękne,farbowane włosy!- http://alexwberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie też mam wrażenie, że jak noszę soczewki, mam większe oczy
    Pozdrawiam i zapraszam
    basiaabloog.blogspot.com - klik!

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczne są i super wyglądają :)
    Zapraszam do mnie: http://claudiev.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz taki sam kolor oczu jak ja hahaah ♥
    Nigdy o tym nie słyszałam, ale efekt powalający :O
    kill-em-with-kindness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz świetnego bloga Twoje posty są naprawdę bardzo interesujące obserwuję i mam zamiar zostać biernym obserwatorem :))
    zapraszam do mnie
    nowy post:
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Soczewki świetne! Super wyglądają i pięknie powiększają oko! Może sama o nich pomyślę ;)
    Zapraszam do mnie!
    http://sunny-snowflake.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja nadal zastanawiam się nad przejściem na soczewki ;-)
    Zapraszam na starszy wpis:
    http://xiyavalentina.blogspot.com/2016/01/waiting-for-me-2016.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Strasznie mi się podoba efekt, jaki dają te soczewki :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  21. Super w nich wyglądasz, ja bym chyba tak nie mogła :)

    keepgoiing.blogspot.com - klik!

    OdpowiedzUsuń
  22. od jakiegoś czasu zastanawiam się nad kupnem soczewek,ale jest mały problem z przesuszonymi oczami i muszę zakrapiać sztucznymi łzami ja już obserwuję i zapraszam do mnie na bloga jeśli się tobie spodoba zaobserwuj http://slendujula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takiej sytuacji musiałabyś sobie kupić soczewki z większą zawartością wody, chociażby 45%.

      Usuń
  23. Nie noszę soczewek i nie znam się na tym, ale bardzo ładnie powiększają ci oczy.:) i nie chciałabym znaleźć się w takiej sytuacji.
    Flvcko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze oraz obserwacje. ♡ W miarę możliwości odwdzięczę się.