niedziela, 22 maja 2016

All business all day keeps me up a level

Pamiętam, jak nauczyciele ciągle powtarzali nam, że po egzaminach nie będziemy musieli absolutnie nic robić. Było to jednym wielkim kłamstwem, każdy dzień jest pełen stresu, a czasem nawet płaczu. Obecnie zostały mi do poprawienia 4 oceny. Równie dobrze mogłabym sobie je odpuścić, ale ogromnie mi zależy na tym, by wyjść z tej okropnej szkoły z jak największą średnią. Mam już jej dość, ale jednocześnie nie chcę wakacji. Boję się, że je zmarnuję. Zrobiłam sobie tak wiele planów oraz pomysłów na zmiany i nie chcę, by poszły na marne tylko i wyłącznie przez moje okropne lenistwo. Szczerze mówiąc mam ich tak dużo, że wymieniając za jednym razem nie mogłabym wspomnieć o wszystkim, bo bym najzwyczajniej w świecie zapomniała. Dlatego też postanowiłam, że zacznę pisać pamiętnik i w dodatku pisać w nim totalnie innym alfabetem, ale jak piszę normalnie to moje pismo jest ogromnie trudne do rozszyfrowania, nawet dla mnie. Usprawiedliwiam się tym, że to z powodu mojej leworęczności, aczkolwiek nie mam pojęcia, czy ma to cokolwiek z tym wspólnego.
W dzisiejszym poście będzie hairinspo, tak jak prawie rok temu!! Miałam ogromne plany się pofarbować, ale nic z tego nie wyszło /no zastanówmy się dlaczego?/. Tym razem stuprocentowo zmienię kolor włosów, nawet umówiłam się wstępnie do fryzjerki. Koniecznie chcę, by to było 23 czerwca, żebym mogła przyjść w swojej nowej fryzurce na zakończenie i pokazać wszystkim, jaką wielką jestem buntowniczą /łamiącą regulamin w dniu, w którym nie będzie mnie on w sumie obowiązywał/. Na początek planuję rozjaśnić włosy i pofarbować je pianką, by często zmieniać kolor i zobaczyć, jaki by mi najbardziej pasował.










21 komentarzy:

  1. Strasznie irytuje mnie mój brak wytrwałości w dążeniu do celów.Ostatni okres czasu to mój okres depresji,po zawalonym roku szkolnym.Wakacje wcale nie są takie ekscytujące jak kiedyś i moje zamiary na te dwa miesiące skończą się pewnie na niczym.Czy to nie idealny moment żeby zmarnować trochę swojego czasu na gry/seriale/książki? Ja myślę,że idealny.

    Co do twoich włosków,to wyobrażam sobie je w kolorach ciemno-pastelowych.( ÒㅅÓ)
    Kolor byłby odmienny,ale nie tak jaskrawy i nieprzyjemny w odbiorze jak turkus czy róż. (w mojej opinii ofc.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chciałabym właśnie jaskrawych, ale nie mam pojęcia jak eksperymentować z farbami, żeby takowy nie wyszedł. No nic, z czasem pewnie się poduczę. :"D

      Usuń
  2. jezu myślałam że tylko ja mam taki problem jeżeli chodzi o wakacje. zawsze mam dżo pomysłów na spędzienie tych wyczeeekiwanych 2 miesięcy, ale znając mnie będę każdego dnia odpuszczać i w końcu nic nie zrobie. jak mnie to denerwuje. mam w końcu troche wolnego, aby polepszyć się w czymś, ale przecież ja wolę leżeć przed tv i oglądać miodowe lata(przykład z poprzednich wakacji)
    super post, pozderki

    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Będzie dobrze, nie załamuj się. Oceny warto poprawić aby mieć wakacje spokojne...
    Obserwuję
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Będzie dobrze, dasz rade, trzymam kciuki ;)
    Koniecznie zrób sobie zdjęcie w nowej fryzurze i je tu wstaw. Jestem ciekawa efektu. :D
    ____________
    pisane-atramentem.blogspot.com
    Zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha świetny pomysł z tymi włosami! Nikt się ciebie nie będzie mógł doczepić.
    Ja w sumie będę tęsknić z moją szkołą, o dziwo nie była zła. Ale i tak już chce te wolne i nową szkołę, aby poznać nowych ludzi.

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym cię zobaczyć w takim fiolecie, jaki ma dziewczyna na drugim zdjęciu. Jest genialny!
    A co do szkoły, to zostało już nie wiele. Zmobilizuj się, zalicz przedmioty, popraw oceny i zrób coś produktywnego w te wakacje. Wiem, że łatwo mi mówić. Niemniej, trzymam kciuki!

    Zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli się nie wie w jakim kolorze można dobrze wyglądać to polecam zakup peruki przed farbowaniem, aby sprawdzić i wybrać najbardziej pasującą opcję. ;) Z resztą na tych zdjęciach, które podałaś też duża część ma wigi. :P U mnie jest zakaz farbowania, ale i tak chodzę w kolorowych włosach. Najważniejsze jest wyrażanie siebie, a nie chowanie się po kątach. ;) 8 i 11 zdjęcie najfajniejsze jak dla mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że na kilku zdjęciach są wigi, ale bardzo podobały mi się ich kolorki. :"D Początkowo myślałam, żeby sobie kupić jakiegoś, ale niestety jest to dość spory wydatek.

      Usuń
  8. Szczerze nie wiem, czy odważyłabym się pomalować całe włosy na jakiś kolor. Niegdyś doczepiałam sobie kolorowe pasemka, ale na tym koniec mojego szaleństwa.
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam te kolorowe włosy Japonek, bardzo im pasują! Haha, powodzenia buntowniczko :D Sama nie raz miałam już przeróżne kolory na głowie, super sprawa ^^ Świetny blog, dodaję do obserwowanych :*

    >mój blog, zapraszam<

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. kolorowe włosy to nie mój styl, jakoś za nimi nie przepadam :)
    __
    Zapraszam do mnie na konkurs!
    liikeeme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Prowadzenie pamiętnika to fajna sprawa :) Trzymam za Ciebie kciuki, abyś poprawiła jakoś te 4 oceny :) Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Też mam lenia hahaha, ale staram się z nim walczyć, a co do włosów to bardzo podoba mi się przedostatnia propozycja :)
    http://wilczynskaklaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Trzymam za cb kciuki, dasz rade. Sluchaj, nauczysz sie pomeczymy sie kilka dni i wakacje. Mysl.o.pozytywach. zaraz bedziesz miec to z glowy!


    nonstopyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Aleee super poomyśł!

    http://wchojnacka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeju różowe/niebieskie włosy. Marzenie! Co roku z tym walczę jednak mi się nie udaje bo moje włosy są zbyt ciemne. W tym roku chyba również jak ty wybiorę się do fryzjera na rozjaśnianie i wtedy piankami :) U mnie pianka utrzymywała się dłużej niż na opakowaniu.
    Kisiel truskawkowy

    OdpowiedzUsuń
  17. Dasz radę poprawić te oceny a przed Toba teraz wybór nowej szkoły z tego co czytam. Obyś wybrała dobrze ja na szczęście mam już to za sobą ale za Ciebie trzymam kciuki :)

    Truskaweczka

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze oraz obserwacje. ♡ W miarę możliwości odwdzięczę się.