niedziela, 8 maja 2016

REVIEW: ELLEN PANDA PM 14 VIOLET & ELLEN PANDA PM 12 BLUE

Dzisiejszy post jest recenzję soczewek ELLEN PANDA PM 14 VIOLET oraz ELLEN PANDA PM 12 BLUE od KLENSPOP. Troszkę mi szkoda, że akurat na dzisiaj zaplanowałam recenzję, ponieważ mam kilka spraw, o których chciałabym napisać. No, ale to mogę zrobić za tydzień, a recenzję wypadałoby napisać.


Soczewki przyszły do mnie wraz z kolejną parą tego samego modelu, tylko o niebieskim kolorze. Jak zawsze w zestawie była pęseta, buteleczki, pojemnik oraz opakowanie, w którym jestem zakochana. Chyba jest ono moim ulubionym ze wszystkich jak dotąd. W dodatku te soczewki są przecenione na tylko 7$!





WYGODA: Gdy je pierwszy raz założyłam, prawa soczewka strasznie mi przeszkadzałam. Przeraziłam się, ponieważ nie mogłam doczekać się, aż je założę. Zdejmowałam je kilka razy, czyściłam i ponownie zakładałam, ale to nic nie dawało. Po kilkunastu minutach przestałam je czuć. Podejrzewam, że miałam trochę podrażnione oko i była to wina soczewki. Obecnie chodzę w nich bardzo często i nie mam z nimi najmniejszego problemu.





WYGLĄD: Zawsze chciałam mieć kolorowe soczewki i wreszcie się doczekałam! Normalnie nie odznaczają się aż tak jak na zdjęciach powyżej, te zdjęcia były robione przy oknie. Nie mogłam się doczekać, aż je wreszcie założę. Mają bardzo dobre krycie i szalenie mi się podobają!









WYGODA: Soczewki są wygodne i przeważnie nie sprawiają mi problemu, ale czasem zaczynają troszkę szczypać. Zwykle to bardzo szybko ustępuje i mogę je nosić przez kilka godzin, ale wieczorem zaczynają przeszkadzać i muszę je zdjąć lub co jakiś czas stosować krople do oczu.





WYGLĄD: Bardzo mi się podobają! Może na zdjęciach to ciężko zauważyć, ale w rzeczywistości są bardzo intensywne i wspaniale współgrają z naturalnym kolorem oczu. Szczególnie ładnie wyglądają przy sztucznym świetle, kiedy źrenica jest powiększona. 




A oto bardzo rzadkie zdjęcia w rozjaśnionych włosach!!! Wyglądam jakbym je maczała w żółtku lol.


32 komentarze:

  1. Bardzo fajne, no i ta cena. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. W mojej opinii to najładniejsze soczewki jak dotąd.~

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny efekt!! :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Z bliska wyglądają bardzo nietypowo, ale z daleka zyskują na efekcie :) Ehh te soczewki - to samo z tymi zwykłymi, czasem coś na nich siedzi i problem gotowy.

    OdpowiedzUsuń
  5. O jeju jakie cudne! Ja się przymierzam do czarnych właśnie z tego sklepu. Bardzo ładnie ci w tym fiolecie c:
    czlowiek-zelazko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy wiesz, ale mają kod rabatowy na -10% :"D Kod: R9LAF9SP

      Usuń
  6. Zapraszam na nowy post :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialnie wyglądają! :)
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ci pasuje i ciesze sie ze po trudnych ''poczatkach'' i problemach z nimi dalas sobie rade. zapraszam chlodletniegowieczoru.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku jakie cudowne! Chetnie bym zakupiła jednak póki co brak funduszy :D
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Kyaa! Kawaii! Są świetnie! Od dłuższego czasu sama przymierzam się do zakupu soczewek o jakimś pięknym, nienaturalnym kolorze. Nigdy nie słyszałam o klenspop ale koniecznie przejrzę ich stronę :o
    Trzymaj się ciepło. Obserwuję, kochana <3
    Zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Te kolorowe soczewki to super sprawa, miałam zamiar sama zakupić ale na razie się jeszcze powstrzymam.

    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń
  12. Slicznie wygladasz, zazwyczaj chodzilam w calych czarnych soczewkac, teraz przezucilam sie na zwykle ;)

    http://wooho11.blogspot.com - Zapraszam :) Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :) na pewno się odwdzięcze :*

    OdpowiedzUsuń
  13. soczewki wyglądają świetnie, aż bym je kupiła tylko samo zakładanie soczewek wydaje mi się straszne haha
    + obserwuję :)
    pozdrawiam!

    LA DECADENCE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również bałam się ich zakładania, ale można się do tego przyzwyczaić. :) Dziękuję!

      Usuń
  14. Ale śliczne wybrałaś *-* I Ty też jesteś śliczna...:3
    Nie no...tak patrze na te zdjęcia i chyba się zakochałam w tych soczewkach :D <3
    Bardzo chce sobie kupić tylko nie wiem jaki najpierw, bo mi się wiele podoba i się nie moge zdecydować :/ Polecisz może jakieś ładne?
    ~Asami
    asaminach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A na jaki kolor byś chciała? Z tych bardziej naturalnych bardzo podoba mi się model A272 GRAY (PRIME) oraz Magic Circle Brown, a z kolorowych to właśnie te z recenzji lub ELLEN PANDA EX 12 AQUA, mają niesamowity kolor. :)

      Usuń
  15. Ślicznie wyglądasz w tych soczewkach. Bardzo bym chciała takie mieć, mam nadzieję, że są też "zerówki", bo nie mam wady wzroku, a jakieś ładne by mi się przydały. :P
    _____________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Super notka i blog!
    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    Może wspólna obs ?
    Buziaaki !
    Mój Blog!

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczny kolor soczewek. Ładna jesteś :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  18. Sliczne soczewki, bardzo Ci pasują

    Zapraszam do mnie / konkurs ♥
    MÓJ BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  19. Pasują ci te soczewki, ale ja osobiście nie założyłabym ich :)

    Obserwuję!
    Zapraszam do mnie MÓJ BLOG [KLIK]
    Snapchat - MEOWTIX

    OdpowiedzUsuń
  20. Chciałabym mieć jakieś kolorowe soczewki, zajrzę na tę stronę :) Ślicznie wyglądasz. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Całkiem ładne, chociaż ja chyba wolę takie "naturalne" oczy :)

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  22. Ładnie w nich wyglądasz ;*

    wchojnacka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo mi się podobają ;)
    Pozdrawiam :D
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  24. Super to wygląda :3

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na nowy post i mini konkurs
    Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Ostatni czytałam recenzję o podobnych soczewkach (jeżeli nie o tych samych). Znów bardzo mi się podobają, jednakże ciągle zastanawiam się nad kupnem brązowych, ze względu na ulzzang :)
    Pozdrawiam ♥

    ♥ www.rena-uchiha.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze oraz obserwacje. ♡ W miarę możliwości odwdzięczę się.