niedziela, 12 czerwca 2016

INSPIRATIONS: Adora BatBrat


Walcząc zacięcie udało mi się poprawić wszystkie oceny, dzięki czemu na świadectwie będę miała tylko jedną czwórkę, co uważam za dość ładny wynik. Długo zastanawiałam się, o czym mógłby być dzisiejszy post, gdyż chciałam wreszcie poświęcić go czemuś innemu niż moje /spędzane głównie na nauce zbędnych rzeczy/ życie. Pomyślałam, że bardzo dużo czasu minęło, odkąd napisałam posta o Yesze /ale to śmiesznie wygląda/ Leung i stwierdziłam, że znów napiszę o kimś, kogo podziwiam, tym razem o Adorze BatBrat!
Jeśli ktoś z was interesuje się modą alternatywną, to na pewno nie raz spotkał się z Adorą. Jest Szwedką i ma 43 lata, w co bardzo ciężko uwierzyć, gdyż ma cudowną figurę oraz cerę nastolatki. Od 23 lat jest w związku ze swoim mężem i posiadają trójkę dzieci. W internecie jest aktywna od około 2007 roku /nie jestem pewna/, kiedy to dodała pierwszy filmik na swój kanał na YT. Bloga założyła 3 lata później, co jakiś czas dodaje tam posty ze swoimi starymi zdjęciami. Sławę zyskała dzięki swoim niesamowitym makijażom /funfact: usunęła brwi w 1992 roku!/. Adora rozpoczęła przygodę z alternatywnym wyglądem już w wieku 12 lat i poczuła, że wreszcie znalazła coś dla siebie. Co ciekawe, prawie zawsze kupuje ubrania w sklepach typu H&M, a bardzo rzadko w sklepach z gotycką modą. Poza byciem modelką jest również wokalistką w zespole, którego jest jedyną członkinią- Asperger Synthdrome. Nie uważa się za piosenkarkę, robi to jedynie dla zabawy. Tutaj możecie ją znaleźć: IG, FB, TUMBLR, BLOG.
Adora wraz z dziećmi.
Src: Google, Adora's FB

26 komentarzy:

  1. nie jestem fanką takiego stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś też ją podziwiałam, nadal podoba mi się jej styl. ach ona ma tyle lat już! Ale ten czas leci :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogólnie lubię tego typu style, ale te brwi. Nie mogę XD Po prostu nie mogę ;')

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy to jest piękne? Nie. Czy to jest przerażające? Absolutnie tak. Kiedyś lubiłam gotyk, ale nawet wtedy była to jego bardzo stonowana odmiana. To co prezentuje sobą ta osoba jest więcej niż przerażające. Może się nie znam, ale jak dla mnie nie wygląda to zbyt ładnie. Wygląda, jak lalka. Nie jest młoda. Jaki ona przykład daje swoim dzieciom? Że szpecenie się jest czymś cool?
    Wybacz, nie rozumiem, nie aprobuję, nie podziwiam...

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż, każdy ma inny gust. Osobiście nie widzę nic złego i moim zdaniem daje dobry przykład dla swoich dzieci. Uważam, że jest to lepsze niż gdyby zabraniała im być kim chcą. :)

      Usuń
    2. Ogólnie,to całą tą wypowiedź można podsumować "nie rozumiem".

      Usuń
  5. O tak, jedna czwórka to bardzo ładny wynik. Gratuluję! :) Kojarzę ją, nie mam pojęcia skąd, ale kojarzę. Jaaa, znaleźć swój styl w wieku 12 lat i trzymać się go do tej pory, miazga! Nie do mnie należy ocenianie jej. Skoro czuje się w tym dobrze, to ja mogę się jedynie cieszyć, że ktoś nie boi się swojego stylu. Wygląda ciekawie i to trzeba przyznać. ;) Arleta

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post - 43 lata, aż ciężko w to uwierzyć. Najwyraźniej ma dobre geny :) Aż nie mogę uwierzyć, że większość ubrań kupuje w sieciówkach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy post, a zdjęcia przykuwają uwage :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Odważny styl :) Nie moge w to uwierzyc, ze ma ponad czterdziestke ! :O Przyznam szczerze, ze troche przerazaja mnie te oczy ;)
    Bardzo zainteresował mnie ten post, w blogosferze czesto sie takich nie spotyka. Zdjecia super jakosci co jest wielkim plusem :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    weakothek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam o niej, aczkolwiek bardzo podoba mi się kreatywność :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  10. no nieźle, ciekawe jak wygląda bez tej całej 'maski'.. ale nie zmienia faktu ze oryginalnie

    kariaxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://www.youtube.com/watch?v=RRgXV25rhgQ
      Na tym filmiku widać jak wygląda. :)

      Usuń
  11. Podziwiam osoby, które mają w sobie taką oryginalność i nie zwracają uwagi na opinię innych ludzi ^^ Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Odrobinę przerażające haha :D
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeju co za zdjęcia :D przeraża mnie takie coś szczerze mówiąc ;D podziwiam za odwagę, pozdrawiam i obserwuje :)

    claudiyye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie lubię takiego stylu, zdjęcia mnie również przerażają :)
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Dośc ciekawa osoba :D Trochę mnie to przeraża no ale.. Nie dałabym jej 43 lata :)
    Anonimoowa - Klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Interesujący blog jak i autorka
    http://nesiness.blogspot.com/2016/06/hej-witam-was-na-moim-blogu.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Łooł te zdjęcia trochę przerażają ;c :)

    Mam małą prośbę czy mogłabyś poklikać w linki w ostatnim poście oraz w banner na pasku bocznym byłabym bardzo wdzięczna! Pozdrawiam i zapraszam do siebie na nowy post ;>

    Mój blog¦

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahahaha 1/6 na temat posta a reszta reklama. Wygrałaś 😂.

      Usuń
  18. Ta kobieta faktycznie nie wygląda na swój wiek, jednak chciałabym ją zobaczyć całkowicie bez makijażu i w normalnym stroju.
    Pozdrawiam
    http://just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Wygląda to przerażająco i strasznie, ale podoba mi się. Fajnie jest być orginalnym. Ta kobieta może i przesadziła, ale no mi to nie przeszkadza. Wybrałabym taki styl zamiast normalnego.
    zabijamwciszy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze oraz obserwacje. ♡ W miarę możliwości odwdzięczę się.