wtorek, 12 lipca 2016

Throw on your dress and put on your doll faces

Z racji, że za półtora miesiąca idę do nowej szkoły, zaczęłam ponownie oglądać 'Darię', żeby się na nią psychicznie przygotować i mam cichą nadzieję, że znajdę sobie w niej swoją Jane. Szczerze mówiąc mam już dość lata, ten upał powoli mnie zabija. W dodatku zachorowałam, mam okropny kaszel który budzi mnie nawet o czwartej rano i doprowadza do łez. Lepszym newsem jest to, że wreszcie pofarbowałam włosy! Niestety pianka zmywa mi się szybciej niż się spodziewałam i muszę zainwestować w prawdziwą farbę. Kupiłam Venitę #40 i kolor wyszedł totalnie inny, niż to sobie wyobrażałam. Nie żebym była niezadowolona, tylko jak mi po zmyciu pianki wyschły to się lekko zdziwiłam. W sztucznym świetle były ewidentnie fioletowe, ale za to w dziennym przypominały raczej niebieskie. Teraz jak mi się zmyły na czubku głowy są dalej fioletowe i powoli przechodzą w jakąś zszarzałą mieszankę kolorów, co mi się bardzo podoba. Jak kogoś ciekawi jak wyglądałam w rozjaśnionych włosach to zapraszam tutaj
Dziś rano miałam dziwny problem z moim blogiem, jak weszłam na niego to wszystkie zdjęcia były wyrównane do lewej, mimo, że jak sprawdzałam w htmlu nic się nie zmieniło, dalej były wyśrodkowane. Byłam na skraju załamania, ale gdy zmieniłam szablon wszystko wróciło do normy, jednak tamten dalej się nie naprawił. No cóż, na szczęście udało mi się zrobić wręcz identyczną kopię wyglądu bloga. 

27 komentarzy:

  1. Omg Melanie ❤💞 Dollhouse is a great song. Have a nice day!
    https://softcutie.blogspot.com.uy/

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się kolor twoich włosów. Słyszałam od innej blogerki, że u niej ten problem ze zdjęciami też nieoczekiwanie wystąpił.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się kolor twoich włosów. Słyszałam od innej blogerki, że u niej ten problem ze zdjęciami też nieoczekiwanie wystąpił.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj jak przeglądałam blogi to też to zauważyłam, możliwe, że pracują nad szablonem.

      Usuń
  4. Great dresing bloga :D
    http://juliaobi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Kolor włosów obłędny :O Też myślę nad pofarbowaniem moich na niebieski ;)

    https://dream-andreality.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kolor włosów! <3
    Właśnie wczoraj u jednej blogerki czytałam to samo z tym wyrównaniem do lewej.
    Dziwne rzeczy się dzieją :D
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny post <3
    http://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny kolor włosów ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdrowia życzę :) też miałam ten problem od wczoraj potem okazało się że miałam na kompie wirusa a po jego usunięciu wróciło wszystko do normy ;)

    grlfashion.blogspot.com
    zapraszam ;* odwdzięczam się za każdą obserwację ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowny kolor włosów! u mnie komp myśli jakby nie umiał albo zapomniał myślę że zmęczył się upałami;p obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. W tamtym roku również zafarbowałam sobie włosy na ten kolor, był świetny, ale na koniec zostałam z miętowymi włosami, więc tym piankom już nie ufam. :P

    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy kolorek :) Miałam podobny problem, wszystkie zdjęcia wyrównane do lewej, ale na szczęście wszystko wróciło już do normy. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciebie upały zabijają a u mnie pogoda fatalna ;/ Fajny kolorek :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Też będę miała fioletowe włosy, ale boje się, że wyjdą takie ''sraczkowate'' hahahah
    Zapraszam do mnie, odpowiadam na każdą obserwację :d http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Pamiętam, jak kiedyś farbowałam się truskawkowym blondem z L'oreala. Na rozjaśnionych włosach mialam róż, na ciemnych odrostach fiolet - całkiem ciekawy efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja tam już ci mówiłam, że świetny kolorek i wciąż utrzymuję to ^^
    Oh, kurcze, współczuję choroby, chociaż mnie też coś w gardle zaczęło dzisiaj drapać :/ Zwalam winę na tą beznadziejną pogodę.

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
  18. Your hair is amazing! Love your blog(:

    www.caterina-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny kolor włosów :D
    Pozdrawiam :* scobre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zdjęcie, oj tam nie ma co się bać nowej szkoły, chociaż ja się psychiczne nastawiam, że pierwszego dnia pewnie wymówienie złożę, bo widząc ludzi na korytarzu, którzy ze mną składali papiery to widzę tylko jedno - rozpacz, ja na czarno, a one - uosobienie zła w postaci białych kozaczków i wystających stringów ze spodni.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie bój się nowej szkoły, każda zmiana wniesie do twojego życia na pewno coś fajnego! Współczuję bardzo choroby, mnie też coś ostatnio zaczęło zbierać ;/
    Masz śliczne włoski, pozdrawiam! ;D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja w te wakacje zamierzałam pofarbować włosy na fioletowo, ale się nie udało. Nie stresuj się nową szkołą. Podejdź do niej z dystansem i bądź sobą.
    oddychacpowoli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. mi się tam mega podoba ten kolor, i sama w sobie fryzurka ; ) /
    http://noa-artpage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. mi się tam mega podoba ten kolor, i sama w sobie fryzurka ; ) /
    http://noa-artpage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten kolor po prostu jest ahuojikadaihudoji

    Zapraszam do siebie! http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze oraz obserwacje. ♡ W miarę możliwości odwdzięczę się.