poniedziałek, 8 sierpnia 2016

I'm just executing my vision

Ostatnio mam okropne samopoczucie, które sprawia, że nie mam siły do zrobienia czegokolwiek. Czuję, że zmarnowałam cały miesiąc wakacji. Jedyne wydarzenia, które naprawdę mnie ucieszyły to był przyjazd Julii oraz wyjazd do Łodzi. Po moim kolejnym pobycie w tamtym mieście jestem nim jeszcze bardziej zauroczona, niż byłam rok temu. Postanowiłam, że na pewno będę tam studiować (a jeszcze do liceum nie poszłam nah). Akurat w ten weekend załapałam się na święto Łodzi i spędziłam bardzo miło czas. Odwiedziłam sklep z woskami i kupiłam sobie kokosowy oraz konwaliowy (chyba, na opakowaniu nie jest napisane), a poza tym zaopatrzyłam się w hennę do tatuaży, od roku marzy mi się jakiś na ręce. Mam nadzieję, że efekty będą na tyle zadowalające, że będę mogła się nim tutaj pochwalić. Postaram się wykorzystać sierpień najlepiej jak mogę. Jutro jadę do Warszawy, ale gdy wrócę, od razu zabieram się za DIY.














18 komentarzy:

  1. Ale fajne inspiracje, cały sierpień jeszcze przed Tobą kochana korzystaj, niestety lipiec też mi zleciał w ekspresowym tempie eh :) Obserwuje <3

    OdpowiedzUsuń
  2. aaaa kocham taki styl! a na diy czekam z niecierpliwością!

    oddaje obserwacje Typical-Teengirl+ obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak byłam młodsza, to w każdym odwiedzonym miejscu chciałam mieszkać, studiować, pracować. Myślę, że wtedy poznawałam uroki podróżowania, które dopiero od kilku lat rozumiem. Wtedy po prostu zakochiwałam się w konkretnym mieście i chciałam do niego przynależeć, a dziś wiem, że niektóre miejsca nadają się jedynie na zwiedzanie, a niekoniecznie na życie (dla mnie).
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że z drugiego miesiąca wakacji będziesz bardziej zadowolona, a Twoje samopoczucie poprawi się. Haha, ja też chcę studiować w Łodzi! :D Udanej wycieczki do Warszawy, trzymaj się ciepło. :) Arleta

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś w moim stylu, te kurtki mnie oczarowały.

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  6. Udanej wycieczki, mam nadzieje, że dodasz jakies zdjęcia :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też mam wrażenie jakbym zmarnowała pierwszy miesiąc wakacji :/ Jeszcze nigdy nie byłam w Łodzi, być może kiedyś się uda tam dojechać. Udanej podróży do Warszawy ;) Zakochałam się w butach na drugim zdjęciu *-* Piękne są. Mam nadzieję,że tatuaż Ci wyjdzie i zaprezentujesz nam co stworzyłaś.
    Pozdrawiam!!!
    EMILY
    MÓJ BLOG (klik)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie mogę powiedzieć, że zmarnowałam ten czas, bo bawiłam się lepiej niż zwykle mi się zdarza :) Czekam na DIY :)
    Pozdrawiam
    http://just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę miłego pobytu w Warszawie :) Spodobał mi się ten utwór ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja w Łodzi nigdy nie byłam, ale wiele ludzi mówi, że jest brudna jednakże nie oceniam póki nie zobaczę :)
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Różowa bluza super! :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Łódź również mnie urzekła, nie powiem (ale Warszawa stoi na pierwszym miejscu). Rozważam też studnia tam (w sensie Łodzi xD) na filmówce, ale czas pokaże. Jeszcze aż (tylko) dwa lata :)
    No to czekamy na DIY ^^

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
  13. udanej wycieczki ^^ super bluza różowa ^^
    http://noa-artpage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Życzę udanej wycieczki! :) Ja nie zmarnowałam tego miesiąca, nadrobiłam towarzyskie, blogowe i rodzinne "obowiązki". :D

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. kurde, niektóre stylówki przypominają mi siebie sprzed lat :D
    może masz ochotę na wymianę obserwacji? Jeśli tak, daj znać u mnie, a ja uczciwie się zrewanżuję :* pozdrawiam! kreconowlosaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Czekam na DIY :) Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze oraz obserwacje. ♡ W miarę możliwości odwdzięczę się.