niedziela, 4 września 2016

REVIEW: BUNNY COLOR Y10 VIOLET & TEARS LENS GRAY

Dzisiaj przychodzę z recenzją soczewek BUNNY COLOR Y10 VIOLET oraz TEARS LENS GRAY od Klenspop. Zastanawiałam się nad dodaniem postu o tym, co sądzę o nowej szkole, jak bardzo niedobrze mi się robi, gdy myślę o swojej przyszłości, ale to może zaczekać.
Soczewki jak zawsze przyszły bardzo dobrze zabezpieczone, a w paczce znajdowały się urocze pudełko, słoiczki, pęseta oraz pojemnik na ich przechowywanie.

WYGODA: Na początku ich noszenia miałam trochę problemów. Były dość odczuwalne i musiałam często mrugać. Po pewnym czasie można się przyzwyczaić, ale jest w nich jedna, dość dziwna rzecz. Nie da się ich tak łatwo przesuwać. Bardzo mocno się trzymają oka i bez pomocy palca same się nie naprowadzą na soczewkę.

WYGLĄD: Bardzo mi się podoba w nich to, że idealnie łączą się z kolorem tęczówki. Mają dość dużą obwódkę, dzięki czemu powiększają oczy, ale nie sprawiają bardzo nienaturalnego efektu.Dla takiego wyglądu można się troszkę poświęcić. :"D
WYGODA: Soczewki są bardzo wygodne, jednak po kilku godzinach chodzenia mogą zacząć przeszkadzać, więc nie zakładam ich kiedy mam dłuższy dzień w szkole, bo mogłyby zacząć lekko drażnić, aczkolwiek na weekendzie chodzę w nich bez jakichkolwiek obaw, bo zawsze mogę je zdjąć i ewentualnie przemyć.


 
WYGLĄD: Mają prześliczny wzór, lecz niestety nie jest on przeznaczony dla jasnych oczu. Polecam je osobom z ciemnymi oczami oraz tym, którzy chcą sobie lekko powiększyć oko, ale na jasnej tęczówce ten łzowy efekt jest niestety niewidoczny.

16 komentarzy:

  1. Śliczne te soczewki, pasują do koloru włosów :)
    https://check-it-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądają ♥ Ja dopiero zaczęłam nosić soczewki (zwykłe puki co ;P) i mam właśnie z tym problem, że muszę często mrugać, bo inaczej takie dziwne uczucie mam w oczach xD

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądają, idealnie komponują się z Twoimi włosami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. OMG the difference.. This is pretty Cool!! an yes they do combine well with the color of you iris :)
    xo
    Sauniya | Find Your Bliss

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz, kolor soczewek mega <3 :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega te soczewki! Idealnie Ci pasują :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Soczewki prezentują się cudownie! Bardzo podoba mi się obwódka i to jak ładnie przechodzą w kolor Twojej tęczówki :)
    Proszę o klikanie w linki :) Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow... w sumie nie mój styl, ale nadal są śliczne :)
    M.Ó.J B.L.O.G!
    Co powiesz na wspólną obserwacje?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Te soczewki są piekne! Sama przymierzam się do zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale super! Ja tylko raz miałam soczewki - czerwone na halloween ;)
    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie:
    onlymomcanjudge.blogspot.com
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne włosy, fajny kolor i jakie długie.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze oraz obserwacje. ♡ W miarę możliwości odwdzięczę się.