niedziela, 2 października 2016

All the lives I've had have made me cry

Ogromnie dużo czasu zajęło mi znalezienie jakiejkolwiek motywacji do napisania tego posta, teraz tylko trzeba znaleźć jakąś do życia. Wrzesień był dla mnie bardzo ciężki. Wreszcie jestem w nowej szkole, aczkolwiek już drugiego dnia uświadomiłam sobie, jak bardzo chciałabym być nawet kilka lat młodsza. Chodziłam do szkoły, w której wszyscy byli fajniejsi ode mnie, a teraz jestem w takiej, gdzie wszyscy są również mądrzejsi. Chyba ze względu na stosunkowo dość niski poziom gimnazjum przeceniłam swoje zdolności i nie dorównuję tym, którzy chodzili do szkoły w mieście. Codziennie płaczę, bo boję się, że sobie ani trochę nie poradzę i chyba najgorsze w tym jest to, że nie potrafię się powstrzymywać i zdarza mi się to nawet w czasie lekcji. Ciągle się zastanawiam nad tym, czy wybrany przeze mnie profil jest odpowiedni. Liczyłam na to, że chociaż znajdę sobie jakąś fajną Jane Lane do pogadania, ale niestety raczej na to się nie zapowiada.

My goal is not to wake up at forty with the bitter realization that I've wasted my life in a job I hate, because I was forced to decide on a career in my teens. 

~ Daria Morgendorffer

10 komentarzy:

  1. New schools can always be stressful. Don't worry you'll adapt in no times. Try to focus on the fact that your going to make new friends and remember you're brave. :)
    xo
    Sauniya | Find Your Bliss ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie... u mnie jest odwrotnie, bo po harówce gimnazjum, teraz w liceum czuję się trochę jak na wakacjach. Niby nauczyciele są bardziej wymagający, ale też podejście do nauki się u mnie zmieniło.
    Na pewno Ci się uda - zaciśnij zęby i... staraj się iść dalej, aż wpadniesz w rytm nauki i przyzwyczaisz się do niej, choć może to być trudne.
    Pozdrawiam
    Tutti

    OdpowiedzUsuń
  3. Ejjj! Nie wolno tak myśleć.Trzeba być pozytywnym i nie ma ludzi lepszych czy gorszych! Mam nadzieję, że już nie jesteś smutna :) Nie możesz ciągle nad tym rozpaczać bo tylko wszystko pogarszasz..

    nonstopyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie właśnie w tym roku szkolnym podejście do nauki się zmieniło i zaczęłam się starać. Denerwuję mnie to, że nauczyciele i tak tego nie doceniają, bo mają swoich pupilków, ale cóż, uczymy się dla siebie prawda? ;D Wierze, że Ci się uda, musisz to przez pewien czas przeboleć, a potem będzie już prościej i osiągniesz upragniony cen :)


    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  5. też poszłam właśnie do liceum. moja klasa to stado żmij, a nauczyciele traktują uczniów jak worek mięsa do którego trzeba upchać wiedzę. H5, meh
    |M Ó J B L O G|

    OdpowiedzUsuń
  6. Głowa do góry..w Tobie siła, dasz radę. Czasem mam takie same myśli jak Ty, że nie dam rady... jednak staram się nie dołować bo to do niczego nie prowadzi. Musisz uwieżyć w siebie i swoje możliwości :)


    Zapraszam :*
    Mój blog
    <--- Odwdzięczam się za każdą obserwacje --->

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję, że uda Ci się odnaleźć w szkole. Nie poddawaj się, każdy ma czasem takie chwile. Trzymam za Ciebie kciuki <3
    Zapraszam do mnie: modowajoanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie ma co się załamywać :) Jak poszłam do liceum, to pierwsze pół roku było koszmarem. Nowi ludzie, nowi nauczyciele, nowy system. Moi przyjaciele poszli do różnych szkół i straciliśmy kontakt. Bardzo to przeżywałam. Tak samo jak t, czułam, że jestem najgorsza i sobie i poradzę. Jednak minęło trochę czasu i się przyzwyczaiłam. Poznałam nowych wspaniałych ludzi, którzy mimo tego, że poszliśmy na różne studia mnie nie opuścili. ;) Trzymam kciuki, żeby wszystko Ci się dobrze ułożyło :)
    OBSERWUJĘ i czekam na kolejne posty :)
    ann-aspiration

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze oraz obserwacje. ♡ W miarę możliwości odwdzięczę się.