niedziela, 23 października 2016

ZAFUL WISHLIST

Nigdy bym się nie spodziewała, że jakiś sklep chciałby w ogóle ze mną współpracować. Muszę przyznać, że poczułam się odrobinę doceniona, biorąc pod uwagę, że prowadzę tego bloga już prawie 4 (o mamo) lata, a w sumie to nie za wiele osiągnęłam porównując się do większości blogerów. Wybrałam kilka rzeczy, które IMO nadają się do larme kei uwu. Byłam bardzo ucieszona, jak zobaczyłam, że na stronie Zaful są bluzki, o których marzyłam od dłuższego czasu, czyli #1 oraz #6. Szczególnie zauroczyła mnie ta czarna z wyciętym serduszkiem na środku, w dodatku nie jest jakoś szczególnie duże. Nie byłam pewno odnośne tego tattoo chokera, ale przypomniało mi się, że Juria Nakagawa taki posiada, więc stwierdziłam, że również muszę go mieć. Strasznie chciałabym kupić sobie niektóre buty z ich strony, ale niestety ledwo co znajduję drobne na wypicie mleka sojowego w szkole lol.  Sooo yeah, miło by było, gdybyście poklikali.
1. KLIK ☆ 2. KLIK ☆ 3. KLIK ☆ 4. KLIK ☆ 5. KLIK  6. KLIK

26 komentarzy:

  1. Poklikane kochana :** Ciekawie prezentuje się ta biała bluzka ;)

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś w stylu lekkiego pastel goth :) Fajne rzeczy!
    Poklikane!

    singo-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Chokery zdecydowanie wygrywają! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Poklikałam. Tak po za tym fajne ciuchy, chociaż trochę nie w moim stylu.
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-races.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kliknęłam w linki :)
    Ej, to że nie masz aktualnie 1000 obserwatorów nie oznacza, że za kilka miesięcy nie osiągniesz tylu czytelników.
    Pozdrawiam RONN

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko kliknięte :) Ta bluzka bardzo mi się podoba, wycięte serduszko dodaje jej uroku :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Poklikane! W sumie to przez przypadek trafiłam na Twój blog i od razu się w nim zakochałam <3 Kocham Japoński styl uliczny, jest zupełnie inny od naszego Europejskiego. Powodzenia we współpracy Ci życzę ^^
    ciszamysli.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta bluzeczka biała wygląda ciekawie :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne ubrania! Bluzki są śliczne! Poklikałam :>
    Pozdrawiam, Nataliusz

    OdpowiedzUsuń
  10. chokery to mistrzostwo, jesli chodzi o asortyment tego sklepu ;3 poza tym, twoj blog jest cudowny, wiec nie ma co sie dziwic, ze ktos nawiazal z toba wspolprace ;*
    co powiesz na wspolna obserwacje? ja juz i to z ogromna checia
    buziaczki

    zapraszam na nowy post, odwdzięczam się za każdą obserwację http://justemsi.blogspot.com/2016/10/pastels-jacket-boyfriend-jeans-style.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaful również do mnie napisało z prośbą o współpracę. Poczułam się bardzo wyróżniona! Oczywiście linki poklikane, pokazałaś fajne rzeczy :)

    Zapraszam do mnie, odpowiadam na każdą obserwację!
    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. I love chokers, there's something so addictive in the way they look!! <3

    Happy Halloween, xx

    d'star

    *d'star*

    OdpowiedzUsuń
  13. Podobają mi się bluzki
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  14. lubię ich rzeczy są genialne:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Good wishlist :)

    What you think about follow each other? Follow me, let me know and I follow you ^__^
    http://astbakay.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję wspolpracy, bardzo fajne rzeczy wybralas x
    are-we-cool-enough.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Poklikane C: 2,3 i 4 skradły moje serce ♥

    http://asaminach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Poklikane ^^
    Choker w serca bardzo fajny, a czarna bluzka *.*
    Pozdrawiam

    http://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładne rzeczy, kliknęłam x

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Zakochalam sie w Twoim blogu *.* <3

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze oraz obserwacje. ♡ W miarę możliwości odwdzięczę się.