niedziela, 27 listopada 2016

And I remember being unlucky from my first day till now

Jestem w totalnej rozsypce, nie mam pojęcia jak się czuć i o czym myśleć. Jednym z problemów, z którymi się zmagam obecnie jest zmiana profilu. Może nie brzmi to przerażająco, ale sprawia, że mam zawroty głowy. Niestety szanse na to, że uda mi się przenieść są niewielkie. Jedyną rzeczą, która sprawia, że mam ochotę iść do szkoły jest moja klasa wraz z wychowawczynią. Nigdy nie sądziłam, że poznam tak dużą ilość tak miłych osób. Gdyby udało mi się się zmienić profil nie mam najmniejszego zamiaru zerwać z nimi kontaktu. Nie sądziłam, że zdarzy mi się ponownie tak opuścić w pisaniu postów, a jednak od poprzedniego miął już prawie miesiąc. Tak bardzo chciałbym kiedyś napisać o czymś pozytywnym, lecz niczego takiego nie potrafię dostrzec. 2016 jest okropnym rokiem dla nas wszystkich.
Zdjęcia bez twarzy, ponieważ minę jak zbity pies lol. 
 ♡ TOP  BLOUSE  RING  HEART CHOKER  TATTOO CHOKER ♡ VELVET CHOKER 

18 komentarzy:

  1. Śliczne rzeczy! ♥
    Mam nadzieje, że lepsze samopoczucie jak i uśmiech ci wróci :)

    Singo blog

    OdpowiedzUsuń
  2. It's OK to have this feeling. The best thing to do is to work through it and walk out of them. You will be fine. Positivity calls.

    Lovely pictures.

    amakamedia.com 

    OdpowiedzUsuń
  3. Loved your post! <3
    Would you like to follow each other on GFC? ^^

    Michelle | www.mishcheungx.com

    OdpowiedzUsuń
  4. omujboże, zdjęcia są aaaaaaaaaaaaaaa cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hi Aleksandra. I don't know why but I can;t translate the page today :/.
    I love you chokers, especially the first one, really cute :)
    Hope you have a great rest of the week
    xo
    Sauniya | Find Your Bliss ♡

    OdpowiedzUsuń
  6. Można wiedzieć dlaczego chcesz zmienić profil? :)
    Mam nadzieję, że kiedyś będziesz mogła napisać o czymś pozytywnym :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybrałam obecny profil tylko ze względu na angielski, ale nie czuję, żebym się czegokolwiek nowego uczyła, bo chodzę jednocześnie do szkoły językowej, gdzie wyprzedzam program o... 2 lata? coś w tym stylu. :) A w dodatku niedawno się dowiedziałam, że chyba muszę zdać rozszerzony polski na maturze ze względu na studia. :U

      Usuń
    2. To jak wyprzedzasz program to wcale się nie dziwię, że chcesz zmienić profil :)

      Usuń
  7. jak wyprzedasz program to rzeczywiście warto zmienić profil...

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję, że jakoś szybko się pozbierasz i Ci to wszystko minie, jednak zmiana profilu to jest jednak sporo pracy i za pewnie sama byłabym tym zmęczona ;-; Co do zdjęć to strasznie przypadł mi do gustu serduszkowy dusik *-* a ta bluzka/sweterek z wyciętym serduszkiem cudo *O*
    Pozdrawiam ciepło!~<3

    OdpowiedzUsuń
  9. via utilizing more than one joint and a couple of muscle group. Examples consist of bench press, dead carry, lower back rows, shoulder press, near-grip bench press, and squats. whilst. http://www.healthsupreviews.com/neurocyclin/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja akurat swój 2016 postrzegam bardzo dobrze, ale mimo wszystko mam nadzieję, ze Twój zakończy się z pozytywnym wydźwiękiem chociaż w małym 1% :)
    Co do rzeczy jakie dostałaś z Zaful-> sweterek w kremowym/białym kolorze ze spokojem mógłby sie znaleźć w mojej szafie, bo ostatnio oszalałam na punkcie górnej części garderoby połączonej z chokerem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam nadzieję, że uda Ci się zmienić profil i nie zerwiecie kontaktu z klasą :-)
    Mój 2016 też nie był zbyt udany, ale głowa do góry, jeszcze kilka dni!
    ankuuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Truvitaliti of turmeric powder and uncooked drain to it. Apply everywhere all over, neck, hands and feet for around 15 min and wash off with warm water. Skin inflammation scars can be one of the greatest worries for sufferers of the condition. High schoolers and youthful.

    For more information >>> http://www.supplementadvise.com/truvitaliti-reviews/

    OdpowiedzUsuń
  13. Novellus Face Cream territory. Remain inside this guidance while in transit to help you go to a choice the fit; treat sum characterization, work zone while in the to treated individuals and huge require more sessions by utilized may is will since set of respectable qualifications. What you happen to wind up procuring today, families clinics in who to provide food accessible as and when by and large a few issues in view that you make your own particular manner through life. Payload box rest is and furthermore suggested as a total mean shortness loan cost how or conventional you

    For more information >>> http://supplementdigestdog.com/novellus-face-cream/

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze oraz obserwacje. ♡ W miarę możliwości odwdzięczę się.