niedziela, 18 grudnia 2016

INSPIRATIONS: Alisa Ueno

Od kilku dni siedzę w domu z powodu choroby i muszę przyznać, że nie jestem jakoś szczególnie szczęśliwa. Dość się nudzę, nie robię nic ważnego i nie mam z kim porozmawiać, mama nie chce mnie słyszeć, gdyż jej zdaniem w obecnym stanie jestem trzy razy bardziej denerwująca niż zwykle, no cóż. ヾ(⌐■_■)ノ♪  Od długiego czasu nie było posta o ciekawych osobach, więc dzisiaj przedstawiam Wam Alisę Ueno! Jest byłą gyaru, wspominałam już o niej w poście o NEOGAL, stylu, na który ma bardzo duży wpływ. Alisa urodziła się 21 grudnia 1989 roku, czyli ma prawie 27 lat i mieszka w Tokyo. W wieku 16 lat rozpoczęła karierę modelki. Obecnie pracuje jeszcze jako DJka, lecz jej ulubionym zajęciem jest projektowanie mody w firmie FIG&VIPER, która w ofercie ma głównie ubrania w stylu NEOGAL. Jej muzą jest Rita Ora, która kiedyś nawet odwiedziła jej stacjonarny sklep! Charakterystyczną cechą Alisy jest to, że bardzo często zmienia kolor włosów.

“I want to make people around me feel motivated and push them to challenge themselves. When I started my brand I had no experience, but I decided to give it a try. I feel that the time is always ticking in life – you can’t buy it back with money – so experiencing as much as you can is important.”
~Alisa Ueno


19 komentarzy:

  1. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowiej, a co do stylu Alisy jak dla mnie jest trochę kontrowersyjny, ale wiadomo inny kraj i kultura.

    http://malinowa-panna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. 27 lat? No w życiu bym jej tyle nie dała, wygląda jak 16-stolatka, jest śliczna ♥ Ale ciężko jest ją rozpoznać kiedy zmienia fryzurę i makijaż, choć ja tez tak często mam. Ma śliczny styl ♥

    Pozdrawiam~
    asaminach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też byłam zdziwiona, jak poznałam jej wiek. :"D

      Usuń
  4. Alisa inspiruje mnie od dłuższego czasu, głównie zainteresowałam się nią przez Neogal, który również uwielbiam *-* Pytałaś o farbę, którą farbowałam włosy, (masło maślane xD) farba nazywa się Live i jest z marki Schwarzkopf ^^ (+ dodaje do farby i maski kilka kropel gencjany, żeby uzyskać bardziej fioletowy kolor) Mam nadzieję, że jakoś pomogłam ;3;
    Dziękuje za komentarz i obserwacje <3
    Pozdrawiam ciepło~!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem czemu, ale uwielbiam Azjatki w jasnych włosach. Szczególnie właśnie w pastelach. Moja droga wracaj do zdrówka, ale z drugiej strony będąc chora masz więcej czasu dla bloga!

    Zapraszam serdecznie
    http://www.amlodzinska.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ją! Nie tyle jej wygląd co stylizacje! Fajny blog, będę zaglądać częściej bo w końcu też jestem fanką Japonii i mody.
    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda na 18... Prześliczna *-* Cudowne inspiracje! ♥

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie skapnęłabym się że ma 27 lat, wygląda na 17/18. W każdym kolorze włosów, jej ślicznie.

    Pozdrawiam kochana :* glamcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ma bardzo ciekawą urodę. Nic dziwnego, że jest modelką:)
    Wesołych Świąt!
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdrowiej szybko :)
    Co do tej dziewczyny to uważam, że jest bardzo inspirująca.
    Wesołych Świąt :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Didn't know about her before. She has a unique style.
    i hope you feel better soon dear. Merry Christmas! :)
    xo
    Sauniya | Find Your Bliss ♡

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna *.* piękne zdjęcia, inspirująca osoba :3
    Obserwuję bo twój blog 100% w moim guście ^_^

    OdpowiedzUsuń
  13. Inspirująca osoba. Nie znałam jej wcześniej, a szkoda, bo dużo osiągnęła.
    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. jejku ale ona jest śliczna :o Ciekawa tematyka bloga oby tak dalej. :D
    http://xwxeed0.blogspot.com/2017/01/witam-w-2k17.html zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaka ona śliczna <3

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna jest, widać że ma charakter i swój własny styl! Nadal wygląda na 16 :D
    ----
    Nowy blog- https://something-4-every1.blogspot.com/
    Może wspólna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze oraz obserwacje. ♡ W miarę możliwości odwdzięczę się.