niedziela, 22 stycznia 2017

My dreams reflect my insanity

Wreszcie po trzech/czterech latach planowania mam zmieniony kolor ścian w pokoju. Wczoraj robiłam wielkie plany związane ze sprzątaniem pokoju i układaniem w nim wszystkich powynoszony rzeczy, by przywrócić go do życia, lecz dzisiaj jaaakoś mi się odechciało, oh well. Im dłużej patrzę na ściany, tym bardziej zastanawiam się, czy one są fioletowe, niebieskie czy jednak szare. No nic, najważniejsze, że mi się podoba. Uznam to za "nagrodę"za przeżycie (ledwo bo ledwo ale jednak) pierwszego semestru liceum i zakończenie go ze średnią 4,80. Teraz pozostało mi tylko utrzymanie takiego wyniku do końca roku i może wreszcie będę po części zadowolona z siebie. 
Chciałabym mieć choć odrobinę bardziej fotogeniczną twarz, by nie musieć jej ciągle zakrywać. Niestety jest to u mnie niewykonalne, nie ważne jak mocno się staram. Chyba każdemu, kto posiada taki sam problem mogę polecić tę bluzę, ponieważ posiada wystarczająco duży kołnierz, by się w nim schować i wyglądać stosunkowo przyzwoicie (Powinnam zostać specem od reklamy, I know.). W dodatku jest mega cieplutka i posiada... hm... cóż, ciekawe otworki, by schować w nich ręce. 
Dziękuję za 251 obserwacji!! (*˘︶˘*).。.:*♡ (DUUUŻO MIŁOŚCI)

 BLUZA - KLIK  

22 komentarze:

  1. Pisałaś, że wszyscy w nowej szkole są fajniejsi i mądrzejsi, a tu proszę taka piękna średnia! Nie każdy ma fotogeniczną twarz, ale twoja nie jest szkaradna i osobiście nie widzę powodu dla którego miałabyś ją zakrywać. Poza tym masz piękne, długie włosy i jesteś jedną z niewielu osób jakie widziałam, którym pasuje prosta grzywka. ~ ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z czasem przyszło się przyzwyczaić i wejść w rytm nauki. :) Dziękuję ślicznie, nawet nie zdajesz sobie sprawy jak dużo radości sprawił mi Twój komentarz. Chyba najbardziej lubię właśnie te anonimowe. c:

      Usuń
  2. Jesteś przepiękna! Na prawdę nie masz po co się zakrywać :) Średniej to mogę ci pozazdrościć, bo mam jedynie 4.0 :(
    http://all-of-madi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluje takiej średniej. Jesteś prześliczna. I zazdroszce włosków

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dear, you are so cute. I like your blog so much. You look like anime girl. ♥

    My blog - Aminique

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz dwadzieścia razy lepiej do mnie. Chętnie bym się wymieniła nosami, bo twój jest naprawdę zgrabny.
    Naprawdę muszę poszukać bluz e w tym stylu gdzieś u siebie ;)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś tak śliczna, że nie rozumiem czemu chcesz się chować. Specem od reklamy można powiedzieć, że już jesteś :D
    Pozdrawiam
    http://just-do-one-step.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super bluza, a kolor ścian mam podobny u siebie (to chyba szary :D)
    Kliknięte :>

    OdpowiedzUsuń
  8. Przesadzasz, bardzo ładne zdjęcia, proszę o więcej takich :)
    Niezła średnia.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Because you've just change the color it might take you a little time to adjust. Congratulations on you grades. You look great so don't worry too much. :)
    xo
    Sauniya | Find Your Bliss ♡

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne są te zdjęcia, czekam na więcej :D Wow, naprawdę masz wysoką średnią, ja z trudem mam 4,60, mam nadzieje, że na koniec roku będzie lepiej :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna ta bluza. Taka inna :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Alee Ci zazdroszcze tych włosów, cudne są!

    Obserwuje i zapraszam do siebie KLIK! (Jest też NOWY POST! :) )

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna jesteś! :)
    I zazdroszczę tak wysokiej średniej, u mnie jest trochę gorzej ;)
    Pozdrawiam,
    My blog(Click)♥
    Obserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Włosy cudne <3 Fajna bluza ;)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Dlaczego chowasz tak piękną twarzyczkę? T_T Szczególnie to 4 zdjęcie, jest takie urocze i te soczewki *-* Mi jest zawsze trudno wejść w rytm nauki, dlatego mam nieco pod górę ale sobie jakoś radzę, bynajmniej staram się ^^
    ~Mam takie pytanko jeszcze odnośnie bloga, bo jak klikasz na te zdjęcia to one się powiększają nie, to to jest zrobione za pomocą kodów CSS/html czy to jest od razu wbudowane (?) w szablon?
    ~~~~
    kawaiinoyumeakamichan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Great post.
    xx
    https://theonethattravels.wordpress.com/
    https://www.youtube.com/channel/UC_zn7IqrAY1I44bRuN6dH-Q

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie wyglądasz, masz piękne włosy :)
    Pozdrawiam i obserwuję.
    kosmetyczny-kuferek-marty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. I'm in love with your hair, is sooo beautiful the color! I love your coat too!
    Would you like to follow each other? Let me know on my blog and I follow you back!
    Beijos, Gi.
    Blog About Girls

    OdpowiedzUsuń
  19. Jejku! Jaka Ty piękna i słodka jesteś! Nie ma co zasłaniać tak pięknej twarzyczki:)
    Jak dobrze widzę soczewki?
    Masz śliczne, długie włosy!
    Gratuluję takiej ilości obserwatorów i tak wysokiej średniej, wspaniały wynik:)
    Bluza rzeczywiście wygląda na mega cieplusią, kliknęłam:)

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję tak wysokiej średniej! Ciekawe czy mi się uda taką mieć w liceum :D
    ODPOWIADAM NA KAŻDĄ OBSERWACJĘ :))
    http://aaabydidi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślicznie wyglądasz. A te włosy... Aww <3 Taka średnia w liceum to naprawdę wyczyn! Gratuluję. :)
    Obserwujemy? <3
    Pilnie potrzebuję klików w najnowszym poście. Pomożesz? :-)
    swiat-zwariowaneej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze oraz obserwacje. ♡ W miarę możliwości odwdzięczę się.