poniedziałek, 30 stycznia 2017

Now we are strangers lost in a see full of sighs

Niedawno rozpoczęłam długo wyczekiwane ferie, lecz jak na złość wciąż nie mogę przestawić się z trybu życia 'szkoła'. Uważam, że zasłużyłam sobie na chwilę wolnego, zważywszy uwagę na fakt, jak wiele stresu zapewnia mi nauka. Miałam w planach uczyć się na zaś geografii i matematyki, leeecz podejrzewam, że znajdę o wiele ciekawsze zajęcie typu granie w simsy czy drażnienie kota, którego bardzo kocham! W sobotę zawitała u mnie Julia, na którą czekałam od... hm, września, no ale w końcu się doczekałam. Uwielbiam spędzać z nią czas, nawet siedząc w milczeniu czuję się wyjątkowo komfortowo. Dziś cały dzień spędziłyśmy na graniu i wcinaniu dobrego jedzonka (Juleńka jest super kucharką!).
A teraz odrobina zdjęć, jak widać zaczęłam się rozkręcać. Niedawno zmieniłam kolorek włosów, więc te na zdjęciach to już przeszłość, hehe. Powróciłam do purpury, która po raz pierwszy zawitała u mnie we wrześniu. Marzą mi się farby Manic Panic, lecz ich ceny są dość wysokie, wiec niestety muszę się zadowolić tymi ze Schwarzkopfa. 

15 komentarzy:

  1. Ja natomiast skończyłam już ferie i nie potrafię się przestawić na tryb "szkoła" :P
    Śliczny jest ten chocker z serduszkiem (serio, muszę sobie w koncu coś takiego kupić).
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Mamy okazję zobaczyć Pani bloga po raz pierwszy, będziemy zaglądać częściej! ❤️ Zapraszamy Panią i czytelników do wzięcia w udziału w konkursie walentynkowym, w którym można wygrać perfumy Carolina Herrera Good Girl, Armani Acqua Di Gio Profumo oraz voucher. Pozdrawiamy! http://wisebears.pl/konkurs-walentynkowy/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja właśnie też zaczęłam ferie. Zakładałam, że codziennie będę sypiać do 11, ale mój "wewnętrzny" szkolny budzik zrywa mnie z łóżka o szóstej. :D Ślicznie wyglądasz. Świetna kokarda. <3
    Obserwuję i dziękuję za komentarz u mnie! <3
    swiat-zwariowaneej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne detale :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę miłych ferii ^_^ Mi już się niestety skończyły ;_;
    Śliczne zdjęcia :D
    Pozdrawiam :)

    http://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje ferie się skończyły już w pierwszej połowie stycznia, aleee jestem teraz chora, więc dodatkowo mam 2 tygodnie wolnego, co daje mi chwilę odpocząc :)

    Ktoś obs/obs; kom/kom? Zapraszam
    http://vikk-vika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ale śliczna *.* i przecudowny makeup i outfit!

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie już minął tydzień ferii niestety:( Ja śpię teraz do 10-11 nie wiem jak się przestawię na szkołę haha :D
    Fajne zdjęcia, duża kokarda!
    Pozdrawiam,
    shikatemeku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też na swoich feriach miałam plany na naukę, a nawet jej nie ruszyłam. I w sumie nie żałuje. Trzeba odpocząc

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Saaaame here, nawet teraz siedzę z myślą 'ucz się pierdoło' aaaale jakoś bardzo mnie to nie motywuje.

      Usuń
  10. Moja ferie właśnie się rozpoczęły z czego się cieszę i choć wiem, że zawsze znajdą się rzeczy, które wypadałoby zrobić do szkoły, to gdy ma się wolne, chyba nikomu nie chce się za to zabierać ;p
    Nowego koloru włosów nie widziałam, ale ten ze zdjęć też Tobie bardzo pasuje :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jacie w końcu pokazałaś swoją twarzyczkę ^^ Nie mogę się doczekać aż pokażesz się w nowym kolorze. Ja mam jeszcze 4 dni ferii i chcę je spędzić jak najlepiej a i tak pewnie ostatecznie skończę na spaniu do południa i simsach <//3 Zdjęcia są śliczne mimo, że nie przepadam za minimalizmem. Ta kokarda mi się mega podoba i ten stojaczek z chokerami na pierwszym zdjęciu C:
    Pozdrawiam
    ~!
    http://kawaiinoyumeakamichan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze oraz obserwacje. ♡ W miarę możliwości odwdzięczę się.