poniedziałek, 9 stycznia 2017

REVIEW: BARBIE T502 & BUNNY COLOR OS9 AQUA

Już od dość długiego czasu nie było notki, lecz niestety w moim życiu miały miejsce pewne przykre wydarzenia, przez które nie będę dobrze wspominała początku tego roku, a szkoda, ponieważ początkowo ogromnie cieszyłam się, iż 2016 dobiegł końca. Mam ogromną nadzieję, że nie będziecie musieli w najbliższym czasie zmagać się z jakimikolwiek smutnymi zdarzeniami.
Dzisiaj zapraszam Was na recenzję soczewek BARBIE T502 oraz BUNNY COLOR OS9 AQUA od KLENSPOP!


Soczewki dostałam w równie szybkim czasie co pozostałe. Wszystko było jak zwykle starannie zapakowane, w przesyłce znajdowały się pęseta, pudełeczko, pojemnik oraz buteleczki z soczewkami.
WYGLĄD: Po licznych niecodziennych kolorach i rozmiarach soczewkach stwierdziłam, że chcę sięgnąć po coś bardziej naturalnego. Pod tym względem soczewki okazały się być wyjątkowo trafionym wyborem, ponieważ nie powiększały znacznie oka i cudownie łączyły się z kolorem tęczówki.
WYGODA: I tutaj niestety pojawia się problem. Na początku z soczewkami nie było najmniejszego problemu, nie czułam jakiegokolwiek ucisku czy czegoś w tym stylu, jakby ich nie było. Jednak jak troszkę w nich pochodziłam, to nagle oko zaczęło mnie dziwnie 'boleć'. Nie był to typowy ból, tylko uczucie, jakbym sobie naciskała palcem na rogówkę.  Zdjęłam soczewkę i zobaczyłam, że mam nad górną część lewego oka tak dużo popękanych żyłek, że aż tęczówka zrobiła się czerwonawa. Początkowo pomyślałam, że sama to spowodowałam, jak np. pocierałam oko. Po około tygodniu odpoczynku od tych soczewek spróbowałam je ponownie założyć i pojawił się ten sam problem.



WYGLĄD: Jestem pod ogromnym wrażeniem ich koloru! Ta niebieska obwódka jest niesamowicie intensywna oraz bardzo dobrze wtapia się w naturalny kolor tęczówki. Dostałam dużo komplementów związanych z nimi. (♡˙︶˙♡)
WYGODA: Byłam bardzo ciekawa tego, jak będę się w nich czuła, bo ciągle miałam obawy, że sytuacja będzie podobna do tego, co było z poprzednimi soczewkami. Na szczęście nie miałam z nimi jakichkolwiek przykrych przygód, moje oczy (do momentu rozpoczęcia się sezonu alergicznego) czują się w nich bardzo komfortowo.

19 komentarzy:

  1. Aww jakie śliczne soczewki i ślicznie Ci w nich! ;3 Soczewki czasami mają takie defekty, które powodują ból na oczach, szkoda w sumie, bo ładnie się prezentują jednak wygoda...
    Pozdrawiam ciepło!~
    http://kawaiinoyumeakamichan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. I've never tried on lenses. these ones are really cool but too bad they hurt the eye. Safety first.
    Have a good week dear :)
    ox
    Sauniya | Find Your Bliss ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Śłiczne soczewki! Ogólnie to zielone oczka są piękne ♥
    asaminach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmm jakie śliczne oczka ;D
    Bardzo dobrze napisany post. Pozdrawiam :)
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  5. woooow! nawet nie wiedzialam, ze takie cos jest :o
    jednakze i tak pewnie bym sie bala je zalozyc- taka juz jestem :(

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią! pozdrawiam

    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście bardzo bałam się zakładania soczewek, jednak po kilku próbach oko się przyzwyczaiło. :)

      Usuń
  6. Ciekawa sprawa takie soczewki, niestety sama bałabym się je zakładać i nosić :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądają. Ja niestety nie mogę nosić soczewek.. a jak już to by mnie sporo kosztowały.
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądają twoje oczy :) Bałabym się nakładać sama soczewki na oczy.

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. sama noszę soczewki, ale nie kolorowe, tylko najzwyklejsze :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądają te soczewki. Szkoda tylko, że nie da się ich nosić.

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że nie są "wygodne" bo efekt jest cudowny! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie Ci w nich :)


    Zapraszam do mnie :) MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładnie ci w tych soczewkach :) Szkoda, że ciężkie do użytku :/

    ns-w-zwierciadle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie zasłaniaj swojej twarzy, trochę więcej wiary w siebie. Pierwsza blaza bardzo mi się podoba. Masz wspaniały gust.
    Odwdzięczam się za szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ooomm uwielbiam Cię, śliczna jesteś:>

    OdpowiedzUsuń
  16. A propos twoich problemów, jak kupujesz soczewki skąd wiesz na jaką krzywiznę gałki zamawiać? :P może po prostu masz je za bardzo lub za mało wypukłe :P

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze oraz obserwacje. ♡ W miarę możliwości odwdzięczę się.