piątek, 31 marca 2017

Half-dead, but I hope it's not too late to take some action and change my fate

Ostatnio ze względu na sporą dawkę stresu zapewnioną przez szkołę nie mogłam normalnie funkcjonować i straciłam jakiekolwiek zainteresowanie światem zewnętrznym, lecz wraz z rozpoczęciem weekendu odzyskałam (jakieśtam) chęci do życia. Fakt, że posiadam to małe miejsce w internecie codziennie odpycham myślami o nauce i o tym, jak bardzo bym siebie znienawidziła, gdybym dostała słabą ocenę. Przez ten cały czas co mnie 'nie było', dość dużo się u mnie wydarzyło. W mojej szkole odbył się, hm... konkurs talentów (czycośtam) i o dziwo udało mi się wygrać w kategorii 'muzyka'. Szczerze powiedziawszy ciągle jestem w lekkim szoku, ponieważ nigdy bym się tego nie spodziewała. Ogromnie się bałam występu, nawet podczas wchodzenia na scenę żałowałam, że się w ogóle zgodziłam śpiewać. No cóż, chyba nie trzeba było się tak stresować.
Inną rzeczą, z której jestem całkiem zadowolona jest fakt, że powoli zaczynam zmuszać siebie do poznawania ludzi i wychodzenia z domu. Najwyższy czas zrobić coś ze swoim życiem, zwłaszcza, że niedługo stuknie mi siedemnastka. Geeez, czuję się taka stara.

13 komentarzy:

  1. Ale śliczne włosy i ten kolor, jestem zachwycona *O* Gratuluje wygranej w konkursie talentów, na pewno musiało być super pomimo tego całego stresu, sama bym się bała wystąpić więc w dodatku Ci zazdroszczę :"") Samej mnie nie było na blogu prawie 2 miesiące i popatrzeć tylko co może narobić szkoła ._. wracaj, wracaj do pisania wiedz, że czekam ^^
    Ps czy ten kolor co miałaś przed farbowaniem na ten obecny to jakaś farba? Tak się zastanawiam bo kolor był śliczny, a aktualnie sama czegoś szukam C:
    Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niee, tamten to był zmyty po chyba czterech tygodniach obecny, haha. :"D Dziękuję!!

      Usuń
  2. Masz piękny kolor włosów! Sama się od dłuższego czasu zastanawiam czy zafarbować swoje włosy na jasny róż. Żałujesz że to zrobiłaś?
    Gratuluję wygranej w konkursie! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Absolutnie nie, żałuję jedynie tego, iż nie zaczęłam farbować włosów wcześniej. Dziękuję! uwu

      Usuń
  3. Wow ale masz super włosy <3

    http://fashionsmachines.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale jesteś ładna wooow! Kocham te włosy! <3 *-* obserwuję;)
    Zapraszam do siebie
    http://prostaprostotablogspot.blogspot.com/2017/04/lista-celow-blogowych-ikablog.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że nie tylko ja zaszalałam ostatnio z różowymi włosami :D

    Będzie mi meeega miło, jeśli zajrzysz na mój:
    - BLOG
    - INSTAGRAM
    - FANPAGE

    OdpowiedzUsuń
  6. I love it! You've a cool blog!! Happy Easter! ❤

    PS: Follow each other? Let me know!
    MARY MARÍA STYLE

    OdpowiedzUsuń
  7. Awww *_* Jesteś przeliczna, a kolor włosków mega :D
    Właśnie niedawno stukło mi 17 i też czuję się staro *łączmy się w bólu* xD
    Pozdrawiam :)

    http://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. TWOJE WLOSY ISTNY SZTOS! po prostu od 2 lat zbieram sie na to by przefarbowac wlosy, a jak widze jakie ty masz cudenka to- kupuje farbe+ zapuszczam wlosy hah


    nowy post <3 http://justemsi.blogspot.com/2017/04/flower-power-bonprix-aleworek.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny - mi się marzy turkus ♥

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze oraz obserwacje. ♡ W miarę możliwości odwdzięczę się.