niedziela, 30 kwietnia 2017

INSPIRATIONS: Ami☆Aya 鈴木姉妹

Dokleiłam sobie sztuczne rzęsy i mam teraz tak ciężkie powieki, że najchętniej chodziłabym z zamkniętymi oczami. W tym przypadku najmądrzejszym rozwiązaniem byłoby odklejenie tego utrapienia, ale to pierwszy raz od jakiegoś czasu, kiedy mama powiedziała, że mój makijaż nie jest 'chamski' (cokolwiek to znaczy), więc mam zamiar pozostać w nim jak najdłużej i mieć zasłonięte 30% widoku.
Dzisiaj chciałabym napisać o bliźniaczkach Ami i Ayi, urodzonych w Hamamatsu w prefekturze Shizuoka. W wieku 15 lat przeprowadziły się do Tokio by spełniać marzenia o zostaniu artystkami. Po dwóch latach zaczęły pojawiać się w magazynach poświęconych modzie. Obecnie 28 lat i obie są modelkami, w dodatku są dyrektorkami marki odzieżowej Jouetie. Założyły własny duet muzyczny AMIAYA i często są również DJkami na różnych imprezach. Swojego czasu regularnie pojawiały się w magazynie Pop Sisters, obecnie można je czasem zobaczyć w NYLON JAPAN. Wielokrotnie były organizatorkami różnych eventów modowych, które pomogły im w zdobywaniu popularności.
Aya (starsza) i Ami (młodsza)
☆MUZYKA☆

10 komentarzy:

  1. Nie słuszałam nigdy o nich. Naprawdę są śliczne, świetny post.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o nich nigdy ale są prześliczne!
    Pozdrawiam
    Under-my-controll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam o nich, ciekawe osobowości :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaaż zazdroszcze im, że spełniły swoje marzenia! :)
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. nie słyszałam nigdy o nich ;) są świetne ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  6. Love your post dear ♥
    If you want check out my blog.I write about fashion,beauty and lifestyle . Maybe we can follow each other and we can be great blogger friends !

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne te dziewczyny :) też o nich nie słyszałam, ale widzę, że warto je poznać ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie że zrobiły taką karierę i zaszły tak daleko :) pokazały że warto walczyć o marzenia! obie są pięknie i bardzo inspirujące <3
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze oraz obserwacje. ♡ W miarę możliwości odwdzięczę się.