czwartek, 25 maja 2017

REVIEW: BUNNY 3COLOR VIOLET

Niedawno odkryłam, że istnieją operacje zmieniające kolor oczu. Myślę sobie 'wow super, kolejny zabieg pozwalający mi wyglądać lepiej, na który będę zmuszona przeznaczyć masę pieniędzy!!!!', ale jedyną możliwością jest zmiana tęczówki z ciemnej na niebieską, a mi jak na złość marzą się prawie czarne. No nic, muszę się zadowolić soczewkami. Jedynym plusem moich oczu jest to, że w miarę wyraźnie widać na nich wszystkie kolory, teraz noszę BUNNY 3COLOR VIOLET.
WYGLĄD: Mają bardzo ładne kolory, zawsze chciałam fioletowo-żółte soczewki. Jedynym problemem jest to, że są zbyt jasne przy obwódkach i przebija białko, ale widać to tylko z bliska. Bardzo dobrze łączą się z tęczówką, pewnie dlatego, że w środku mam właśnie taki żółtawy kolor. W dodatku wyglądają całkiem naturalnie!
WYGODA: Soczewki są całkiem wygodne, ale definitywnie nie na dłuższą metę. Można w nich chodzić jedynie kilka godzin, akurat na wyjście do szkoły. Później oczy są dość zmęczone i zachodzą mi mgłą. ┻━┻ ︵ ¯\ (ツ)/¯ ︵ ┻━┻

20 komentarzy:

  1. Szczerze to nigdy nie zrobiła bym sobie operacji zmiany koloru oczy, nie warto narażać wzroku :)
    Soczewki są świetne !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubię swój kolor oczu. Podziwiam ludzi, którzy chodzą w soczewkach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie przepadam za ciemnymi oczami i bardzo chciałabym mieć niebieskie :)
    Kiedyś oglądałam program o zmianie koloru tęczówki i operacja się nie udała. Kobieta straciła wzrok także lepiej uważac na takie zabiegi :/
    Faktycznie soczewki wyglądają jakby to był twój naturalny kolor oczu :)
    Pozdrawiam

    insomniabydorka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne soczewki, pierwszy raz coś takiego widzę :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja noszę kolorowe soczewki na co dzień i sprawdzają się znakomicie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nosiłam, nie było problemu przez dłuuugi czas aż do tego roku. :^/

      Usuń
  6. Great post just as your all blog. I think that you are an awesome blogger, and I wish you luck in future! Kisses :* If you want, look my blog and follow me if you like it. <3
    CALLOFBEAUTY
    zrinka_skiljo

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie nosiłam soczewek jakoś nie jestem do nich przekonana. Masz śliczne oczęta.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nigdy nie nosiłam i chyba nie mam zamiaru nosić soczewek, samo wkładanie ich mnie odstrasza :D
    Obserwuję! Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Great post and very interesting!
    I'd be happy friendship blogs! I follow you, I hope you will follow me back :)<3

    cleopatrassecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super są te soczewki! Osobiście nigdy nie nosiłam, ale zastanawiam się, bo chciałabym mieć niebieskie oczy, a mam takie nijakie ;P
    Super post!
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie Ci w tych soczewkach ;*

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  12. Bałabym się takiej operacji. Po za tym zawsze jest ryzyko, że lekarze mogą uszkodzić Ci oko, dlatego dobrze, że z niej zrezygnowałaś. Czarne oczka są przepiękne! Moja koleżanka z klasy jest ciemnej karnacji i prawie takie ma.
    Soczewki rzeczywiście nie są zbyt dobre na dłuższą metę, więc dobrze, że pozwalasz oczom co jakis czas odpocząć.
    Piękne kreski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Operacja ta kosztuje 24 tysiące, więc i tak bym musiała zrezygnować, haha. No ale faktycznie, utrata wzroku to chyba jedna z najstraszniejszych rzeczy.
      Aw, dziękuję bardzo!

      Usuń
  13. Ekstra soczewki ;)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie nosiłam nigdy soczewek. Bardzo ładne są *.*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  15. gREAT POST!
    I'm following you hope u follow me back :)
    http://goldbeautyyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajny efekt, ślicznie wyglądasz :)
    http://princessgaba.blogspot.com/ zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow! Those are amazing, I wish I could use! :)
    I'm following your blog, I hope you can follow me back <3

    meg,
    swacre.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze oraz obserwacje. ♡ W miarę możliwości odwdzięczę się.